czwartek, 24 maja 2012

Mój pierwszy wywiad! - Michał Griner:)

O mateńko... Dzisiaj przeprowadziłem swój pierwszy w życiu krótki, ale dość profesjonalny ( przynajmniej mam taką nadzieję ) wywiad z moim kolegą z klasy, Michałem Grinerem ( chłopak zgodził się żebym wykorzystał jego nazwisko ). Wierzcie mi, kupę frajdy sprawia taka rozmowa i poczucie że ktoś będzie o niej czytał. Najwięcej satysfakcji czerpałem gdy spisywałem słowa nagrane na dyktafonie w komórce. Wtedy poczułem się jak prawdziwy dziennikarz robiący wywiad co najmniej z Jamesem Hetfieldem:D 

Osobną sprawą jest, że Michał nie ma praktycznie żadnego pojęcia o metalu, ale o to mi również chodziło. Myślę że taka osoba również może mieć wiele do powiedzenia, nawet jeśli nie bardzo będzie wiedzieć co ma rzec. Było więc przy tym wszystkim też trochę śmiechu tym bardziej że kumpel jest osobą nad wyraz pogodną i optymistycznie nastawioną do świata:)

Tak więc kto żyw - niech czyta! Jeśli wywiad  się spodoba przeprowadzę kolejne - z mniej lub bardziej sławnymi ludźmi - związanymi bądź zupełnie odciętymi od metalu.

(P.S Wciąż zachęcam do polubienia Dziennika Młodego Metalowca na fejsie, gdzie znajdziecie również wiele fajnych rzeczy:) Link obok:)) 

-->
  
  Metalurg: Najsampierw witam cię serdecznie.            

  Michał Griner: Witam również i pozdrawiam wszystkich fanów twojego bloga.

      M: Dziękuję bardzo. Na początek standardowe pytanie: Co sądzisz o muzyce metalowej?

      MG: Szczerze mówiąc nie słucham metalu, ale gdybym pierwszy raz usłyszał tę muzykę metalową to myślę że by mi się spodobała, lecz to chyba jednak trochę za ciężkie brzmienie jak dla mnie.

      M: Rozumiem że wolisz takie lżejsze klimaty?

      MG: Tak, zgadza się.

      M: Czy uważasz więc że metal demoralizuje współczesną młodzież i wzmaga taki naturalny ich bunt przeciwko całemu światu?

     MG: Nie, ponieważ każdy ma swoje poglądy, każdy ma swoje zainteresowania, każdy interesuje się daną muzyką. Na przykład niektórzy interesują się popem, niektórzy interesują się techno a niektórzy interesują się metalem. Jeśli ktoś się po prostu lubi wyszaleć i pobawić na scenie to nie ma problemu i to nie jest żadna demoralizacja.
 
    M: Chciałbyś zostać taką gwiazdą rocka?

    MG: Ciężko mi to trochę powiedzieć bo... Rocka to może nie za bardzo, gram na perkusji i jeśli chodziłoby wystąpić w kapeli rockowej to tak, ale żeby zostać gwiazdą rocka to nie.

    M: Czyli takie życie rockmana, to jest panienki, niszczenie hoteli niezbyt cię kręci?

    MG: No tak... tak nie za bardzo.

    M:A czy uważasz że Behemoth byłby odpowiedniejszym zespołem na EURO 2012 niż Jarzębina?

   MG: ( śmiech ) Szczerze mówiąc Jarzębina, pozdrawiam bardzo serdecznie, jest to zespół fajny, ale może taki bardziej lekki obciach dla naszej kadry ponieważ wszystkie drużyny które występują na EURO mają takie normalne piosenki a my mamy taką bardziej biesiadną. Wiadomo że są Śląsk i Kaszuby i to wszystko no ale jest to troszkę... No troszkę obciachowe. A jeśli chodzi o Behemoth to myślę że byłby lepszym zespołem na EURO niż Jarzębina.

   M:Dlaczego?

   MG: Ciężko mi trochę powiedzieć dlaczego ponieważ tam na piosenkach Behemotha się nie znam ale widać ogólnie po takiej muzyce ciężkiej że... no, zdecydowanie byłyby to lepsze kawałki niż koko euro spoko ( śmiech ).

   M:Więc chciałbyś ujrzeć Nergala i spółkę umalowanych i growlujących hymn podczas gdy nasza drużyna będzie stać na murawę a na trybunach zasiądzie kilkadziesiąt tysięcy kibiców?

   MG: ( śmiech ) Dlaczego nie, raz się żyje i na pewno każdy by chciał takie coś zobaczyć.

   M:Na koniec jeszcze ostatnie pytanie: Czy naprawdę wierzysz w to, że Ozzy Osbourne je koty?
   
   MG: Że co?!

   M:Czy wierzysz w to, że Ozzy Osbourne je koty.

   MG: Nie... Nie wierzę ( śmiech ).
  
   M:Dziękuję bardzo za rozmowę.

   MG: Ja również.

4 komentarze:

  1. Ja też nie wierzę :D i w sumie nie chce wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, nie ma to jak wywiad z kolegą. Masz się czym szczycić :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny wywiad ;)
    Dobrze się czyta, umiliłam sobie czas przed spaniem ;p
    dziękuję, dobranoc ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D