sobota, 26 maja 2012

Dlaczego dziewczyny lecą na metalowców? Kilka słów o miłości także.

-->
--> Do napisania tych słów zainspirowała mnie ( i niejako zmusiła ) pewna sweetaśna koleżanka imieniem Klaudia. Wymogła wręcz na mnie, abym wspomniał o niej na swoim blogu. Właśnie... Zastanawia mnie, czemu ona lubi chłopaka którym jestem. Nie no, ok. lubi mnie tak po prostu. Za to że może się ze mną pośmiać, porozmawiać o bułkach i wyprostowanych plecach ( nie pytajcie ). Ogólnie rzecz biorąc cały ten przykrótki wstęp ma wprowadzić do zagadnienia o o wiele głębszym znaczeniu... Mianowicie dlaczego dziewczyny lecą na rockmanów i metalowców.

Na sam początek ustalmy kilka faktów – każda gwiazda rocka, bez żadnych wyjątków ( chyba że np. chłopaki z Narni, As I lady dying albo tym podobni )  miała w swoim życiu zdecydowanie więcej niż jedną pannę. Nie tylko do całowania i przytulania, wiadomo o czym mówię w tym momencie. Na każdym w zasadzie koncercie, czy to Metalliki, czy też prawie zupełnie jeszcze nieznanego Head Crusher ze Strzelec Opolskich szaleje tłum fanek. To zaczyna już podpadać pod istny fenomen....
Co przyciąga te rozkrzyczane długowłose ( lub krótkowłose ) kobitki w niechlujnych chłopakach machającymi swoimi grzywami na scenie? Naprawdę, nie będę się nawet starał odpowiedzieć na pytanie, gdyż w ogóle nie znam na nie odpowiedzi. Jak długo bym nie myślał, jak wiele poradników miłosnych bym nie przewertował, nigdy się tego nie dowiem. Czasami jednak niewiedza jest całkiem dobrą rzeczą. Nie pytajmy, dlaczego tak jest, panowie metalowcy, tylko skrzętnie ten fakt wykorzystujmy!

Oczywiście, nie namawiam do brania wszystkiego jak leci ( choć jest wiele tego typu osób na świecie ). Ja tam wyznaję zasadę, że miłość spadnie na mnie kiedyś jak grom z jasnego nieba, od pierwszego wejrzenia. Może jest to trochę zbyt marzycielskie i naiwne, ale taki już niestety jestem. Nie mam zamiaru się zgadzać, gdy przykładowo przyjaźnię się z jakąś dziewczyną kilka lat, a ona pewnego dnia ni stąd ni zowąd podejdzie do mnie i „ poprosi o chodzenie „ ( Podobno nikt w dzisiejszych już tak nie mówi, z drugiej jednak strony chłopak zazwyczaj czarno na białym mieć czy chodzi z tą dziewczyną czy nie, nawet jak się pocałują).
Chyba że ona akurat tego dnia się zmieni. Nie tylko fryzurę, ale też zacznie się inaczej zachowywać, ubierać czy używać innych dodatków i kosmetyków. Panowie, powiedzmy sobie przecież szczerze i bezstronnie – wygląd to nie wszystko. Jasną sprawą jest, że dziewczyna musi mieć ładną twarz i figurkę ( mnie w dziewczynach przede wszystkim  urzeka uśmiech i oczy – jeśli cudnie się śmieje i mógłbym utonąć w jej źrenicach to z miejsca byłbym w stanie zaprosić na kolację ). Jak dla mnie kobieta wcale nie musi mieć pokaźnych piersi czy tyłeczka. Najgorsze są te które mają wszystko dużę, sztuczne i myślą że są piękne. Ohyda...

Moja wybranka przede wszystkim powinna dużo się uśmiechać, być pogodna i przebojowa. No i musi mi się również podobać z wyglądu rzecz jasna. Może mieć najlepszy charakter na świecie ale gdy nie będę zwracał uwagi na jej wygląd to nie ma u mnie szans. Odwrotnie także – nawet jeśli będzie najpiękniejsza na świecie lecz będzie miała nieciekawy charakter to nie ma co liczyć na moje zaloty. Przy czym jednak charakter zajmuje u mnie ważniejsze miejsce niż wygląd, żeby nie było wątpliwości.

Dobra, dobra ja tu tak cały czas rozpisuję się o swoim ideale ale muszę też powiedzieć co ja mogę zaoferować? Cholera, głupio tak trochę o sobie… Cóż. Mam zarówno wady, jak i zalety, jak każdy człowiek. Uważam, że jestem pogodnym i pewnym siebie chłopakiem, lubiącym się śmiać, powariować lub potańczyć na zabawie. To, że słucham metalu i rocka uważam za sprawę zupełnie drugorzędną. Gdybym jeszcze był jakimś ortodoksem, czyli nosił się z glanami czy kanciastymi plecakami wypisanymi nazwami kapel to mogłoby to jakieś znaczenie mieć. Z racji jednak tego, że poza długimi włosami ( wielu chłopaków ma w dzisiejszych czasach długie włosy przecież – w ogóle kiedyś tym kudłom zamierzam poświęcić osobny post ) i dwoma koszulkami, które traktuję na równi z innymi częściami mojej garderoby nie posiadam nic z tych metalowych rzeczy to chyba nie warto o tym wspominać. W kontekście potencjalnego zachęcania dziewczyn rzecz jasna. Jeśli chodzi zaś o stan materialny i majątkowy – uważam te sprawy za kompletny bezsens. Miłość powinna być spontaniczna, piękna i nie baczyć na żadne przeciwności jakie postawi przed nią życie.

Czy spotkałem już w życiu jakąś miłość? A no zdarzały się zauroczenia i młodzieńcze fascynacje. Nie powiem, miło było, ale te czasy już nie wrócą. Teraz czas w końcu na jakiś poważny związek, choć w sumie każdy związek ma w sobie coś z tych młodzieńczych zauroczeń i nieśmiałości. I to jest cudowne, bo bez tego miłość z pewnością straciłaby wiele ze swojej magii. Moim zdaniem dużo lepszym sposobem na ujęcie dziewczyny ( a na pewno piękniejszym ) jest obdarowanie jej różą zerwaną z ogródka, podaną z rumieńcem na twarzy lub ( to może już w trochę późniejszej fazie ) zagranie jakiejś starej piosenki na gitarze. Wierzcie mi chłopcy, nawet jeśli będziecie kompletnie kaleczyć i fałszować, dziewczyna będzie oczarowana ( no, jeśli wcześniej się już jej troszkę podobałeś albo gdy już podarowałeś wspomnianą różę czy inny kwiat ), a wy będziecie mieli ogromną satysfakcję i poczujecie co to znaczy mieć motyle w brzuchu gdy wasza wybranka na was spojrzy.


Na sam koniec pragnę jeszcze pozdrowić wspomnianą z początku Klaudię a także wystrzałowego i odjechanego kolesia przepełnionego niesamowitą miłością do jej osoby. Chudy się nazywa ( to nie pseudonim , to nazwisko ).

:)

21 komentarzy:

  1. Milczarek idioto. Ona się nie śmieje z Tobą , ale z Ciebie -,-.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz odpowiedź (nieco chaotyczną) dlaczego dziewczyny lecą na rockmanów: http://mrsnobody.blog.onet.pl/Sex-grzywy-i-rock-n-roll,2,ID466415842,DA2012-04-24,n

    OdpowiedzUsuń
  3. Orbitowski ... to ty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów dla takich ludzi jak Ty ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dalsze wpisy, ciekawie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, ja też lecę na metali. A dlaczego? Z dwóch prostych powodów - wspaniały gust muzyczny, i niektórzy faceci nieziemsko wyglądają w długich włosach. ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się twoje luźne podejście do pisania, bardzo naturalne ;) muzyka łączy ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. NOSZ CZY METAL W KAŻDEJ ODMIANIE NIE JEST CUDOWNY !!?? ZAKRZYKNIJMY BRACIA ''BROTHER;S UNITE LET'S STAND UP AND FIGHT !!!'' sorka ale Power Metal zmienia ludzi :PP pozdrawiam cię długowłosy bracie z gitarą w ręku :D i powodzenia z ogółem spraw...niechaj metal będzie z tobą !

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto wspomnieć że NIE WSZYSTKIE dziewczyny lecą na metalowców. Lecą na nich dziewczyny,które również słuchają metalu czy rocka. Działa to na zasadzie podobają mi się metalowcy a nie np skejci, tak samo jak bardziej podobają mi się oczy niebieskie i zielone niż brązowe :) Z tym się po prostu rodzi i ujawnia się to prędzej czy później. Jednak (na nasze szczęście dziewczyny ;)) zdecydowana większość dziewczyn w XXI wieku woli odpicowanych lalusiów niż metalowców ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm ładnie piszesz, ładnie. Dlaczego dziewczyny lecą na Metalowców (tak, należę do tego grona :D ) ? Myślę, że jeden z powodów jest taki tok myślenia: Metal -> słucha Metalu, muzyki z przekazem -> Rzeczywiście zależy mu na treści -> MĄDRY I KOCHAJĄCY, A JEDNOCZEŚNIE SZALONY I NIEZWYCZAJNY, BIORĘ!

    Nie wiem czy to do końca prawda, ale znam parę osób, które tak sądzą. :D
    A tak apropo mnie, to szczerze mówiąc, nawet lepszy charakter nie pomoże, jak metal się nie myje, dziękuję, dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gościu,super piszesz,wręcz zarąbiście ;D

      Usuń
  11. Mi się podobają metalowcy, bo ja lubie mrok, mrok mrok samotność wódka z mamy szafy słuchawki i telefon i stare tory a na końcu mroczny gościu jak ten ze Slipknot (w masce) albo Ville Valo :3 Może tylko ja tak myśle, bo w rodzinie tylko ja chce żeby ktoś przyłożył mi M4A1 albo M14 do gardła no i jeszcze to że jestem satanistką a jeszcze nawet nie mam 15 lat :D hahahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. Weszłam przypadkiem i choć tekst jak i komentarze wydają się być infantylne, napiszę dlaczego dorosłe kobiety gustują w typie metalowca. Ci panowie są po prostu bardzo męscy. Kobiety zawsze w drugiej połowie będą szukały oparcia i potrzebnej do tego siły, dlatego widok mężczyzny, który zachowuje się i wygląda odpowiednio do płci (nie jak wspomniany w komentarzach laluś czyli obecny kanon), każdorazowo będzie przyciąga ich wzrok. Ubolewam jednak nad tym, że większość metalowców nie dba o swój wygląd. O ile nie mam nic do glanów, czarnych bluz i koszulek, glanów itd. u faceta, to wymagam aby wyglądały i rzeczywiście były czyste i schludne. Często jednak metalowcy wyglądają jakby od 15 lat nosili tą samą zmianę odzieży. Takim mówię - nie! A tak na miłe zakończenie - nie ma nic lepszego niż możliwość pociągnięcia faceta za pióra;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje podejście do sprawy to rzecz naturalna. Popieram fakt, że nikt tak naprawdę nie ma pojęcia dlaczego dziewczyny się tak zachowują (nie wszystkie rzecz jasna).

    Nawet jeśli znajdziecie masę poradników lub różnych wyjaśnień to i tak są to
    odczucia konkretnej osoby, więc nie trzeba od razu kierować się tym co dana osoba napisze. Dla niektórych osoby z długimi włosami, noszące glany i skórzane kurtki wydają się bardzo męscy, innym może podobać się sam ubiór, czy jeszcze coś innego. Kierujmy się własnymi odczuciami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo metalowcy twardo stąpają po ziemi i nie są zniewieściali ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy...mosz 100% racji....My mamy inne podejscie do zycia..Ja Cale moje zycie jestem metalowcem i rockowcem..gralem w wielu zespolach....teraz mam 52 lat ..i sie tego nie wstydze....czuje sie "mlodo" jak chodzi o muze...zycie dopierdala mi z innej strony...Zona po prawie 25 latach jest zadowolona ze mnie...mimo ze nie jestem "anilem"...ja nic nie zalujem ze swego zycia....wszystko pasuje....i mimo dlugich wlosow... nie jestesmy zniewieściali ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie jak "Sekretny dziennik Adriana Mole'a - lat 13 i trzy czwarte". Grafomania i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  17. 44 year old Technical Writer Fianna Pedracci, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Model building. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Town & Country. zobacz te strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym wszystkim sądzisz:) Zapisz się w tym szalonym blogu:)

P.S Zachęcam do reklamowania swoich blogów w komentarzach, ale w zamian za to oczekuję reklamy mojego bloga na waszych;) Zachęcam również do dodania bloga do obserwowanych, jeśli spodobały się wam te wypociny:) Z prawej strony pojawiła się także zakładka " Dodaj do " - możecie pomóc w promocji bloga dodając go do takich serwisów jak np. wykop.pl czy gwar.pl:) Również się nie obrażę:D